پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
آبفا

حوزه/ معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم از آبرسانی سیار به موکب‌های مرز مهران، شهر کربلا و بلوار پیامبر اعظم(ص) در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهندس رضا انصاری به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان قم در ایام اربعین حسینی پرداخت و گفت: آبفای قم از مدت‌ها قبل تدابیر لازم را برای تأمین آب مورد نیاز موکب‌ها و زائران اربعین اتخاذ کرده بود.

وی به برپایی موکب در امامزاده شاه جمال‌الدین، یکی از نقاط پررفت‌وآمد استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این موکب پذیرای جمعی زیادی از زائران اربعین از دیگر استان‌های کشور بود، نسبت به اجرای شبکه و پایداری آب شرب در آن اقدام شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه سه تانکر ۶ هزار لیتری سیار برای مصارف مختلف نیز در این موکب مستقر شد، افزود: تاکنون بیش از ۷۲ هزار لیتر آب به موکب مستقر در امامزاده شاه جمال منتقل شده و آبرسانی به این موکب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در این ایام را خدمات‌رسانی به مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم برشمرد و گفت: ضمن استقرار یک تانکر 6 هزار لیتری ثابت، تمام تانکرهای موکب‌های این مسیر به وسیله تانکرهای سیار آبرسانی شد که طی سه روز منتهی به اربعین 300 هزار لیتر آب شیرین به این موکب‌ها منتقل شد.

انصاری همچنین تأکید کرد: اکیپ‌های امدادی این شرکت در این ایام در حالت آماده‌باش بودند و برای رسیدگی به حوادث احتمالی در طول مسیر آمادگی کامل داشتند.

وی به شیرین سازی آب محدوده جمکران از روز پنج‌شنبه یک مرداد تا پایان روز اربعین اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل در تأمین آب این منطقه انجام شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از آبرسانی سیار به مرز مهران و شهر کربلا خبر داد و گفت: یکی از تانکرهای سیار شرکت آب و فاضلاب از ۱۹ مردادماه به مهران منتقل شده و تا امروز به آبرسانی مشغول بوده است ضمن اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته، یک تانکر سیار نیز به مدت ۱۳ روز در کربلا به موکب‌ها خدمات‌رسانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha